Delivery Country:
Currency:
+48 52 364 11 60 Konsultacja projektowa

Join us at Salone del Mobile 8-13.04.2025 !

See our products at: Amani by Renson – HALL 7, STAND C03 | Vibieffe – HALL 11, STAND L23-27 | DFN– HALL 15, STAND A14 | La Contessina – HALL 15, STAND B27 | Ronda Design – HALL 5, STAND B23.

We’ll be there – see you in Milan!

Polityka zwrotów
Sprzedawca zapewnia Dostawę Produktu/ów bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt ma wady fizyczne lub prawne (rękojmia).

Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i wagę stwierdzonej wady, a także niedogodności, jakich dozna Klient w przypadku innego sposobu zaspokojenia prawo.

Klient nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z innym możliwym sposobem doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów. sprzedaży. Koszt naprawy lub wymiany ponosi Sprzedający.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem i Przedsiębiorcy posiadającego uprawnienia Konsumenta koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, przy czym termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Produktu. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny zaczyna biec z chwilą upływu tego terminu. termin wymiany Produktu lub usunięcia wady.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem/Produktami lub realizacją Umowy sprzedaży Klient może składać pisemnie na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji Towaru lub realizacji Umowy sprzedaży.

Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację w związku z usługami nieodpłatnymi świadczonymi przez Sprzedawcę drogą elektroniczną. Reklamację można przesłać w formie elektronicznej na adres [email protected]. W reklamacji Klient powinien zawrzeć opis problemu. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni rozpatrzy reklamację i udzieli Klientowi odpowiedzi.

Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.