POLITYKA WYSYŁKI
1.Sprzedawca realizuje Dostawę na terenie Unii Europejskiej.
2.Sprzedawca dostarcza Produkty będące przedmiotem Umowy bez wad.
3.Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do realizacji Dostawy i realizacji zamówienia.
4.Termin Dostawy i realizacji zamówienia podany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach Roboczych zgodnie z art. 4.2.
5.Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
6.W dniu wysłania Produktów do Klienta Sprzedawca potwierdza wysyłkę Klientowi drogą elektroniczną.
7.Klient zobowiązany jest do zbadania dostarczonych Produktów w zwyczajowym dla przesyłek tego rodzaju czasie i sposobie w obecności pracownika Dostawcy. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Odbiorca ma prawo żądać od pracownika Dostawcy sporządzenia stosownego protokołu.
8.Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon lub fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. W celu otrzymania faktury VAT Klient powinien zadeklarować w momencie zakupu, że nabywa Produkt jako Przedsiębiorca (podatnik). Powyższe oświadczenie składane jest poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
9.W przypadku nieobecności Odbiorcy pod adresem wskazanym przez Odbiorcę przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego z Odbiorcą w celu ustalenia terminu będzie obecny. W przypadku zwrotu zamówionego(ych) Produktu(ów) do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą e-mailową lub telefoniczną w celu ustalenia terminu i kosztu ponownej Dostawy.